ولایت‌مداری حضرت زهرا(س)سیره عملی شهدا|باید از شهدا بیاموزیم

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: ولایت‌مداری خصیصه بارز و مهم شهدا و حضرت زهرا(س) بود و امروز باید این مهم در دستور کار ما باشد و در مسیر ولایت و رهبری ثابت قدم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران،  حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی  شامگاه جمعه (۱۸آذر) در آیین پنجمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید علی ییلاقی اشرفی، سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری در مصلای بزرگ بهشهر اظهار کرد: حضور در مراسم شهدا افتخاری بزرگ است که نصیب حالمان شده و باید قدردان این لحظه ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: بزرگان خود را بشناسیم و قدرشان را بدانیم.همانند بزرگان دینی نظیر حضرت زهرا(س) که شب عروسی خود پیراهن عروسی را به نیازمند داد باید باشیم.

 

وی گفت: دشمنان بر امر به معروف و نهی از منکر حساس اند و فضای تهدید به وجود آمده  و متاسفانه به گونه ای است که کسی جرات ندارد تذکر دهد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: باید گذشت و ایثار را از شهدا بیاموزیم و رویکرد ولایتمدارانه را از شهدا  و حضرت زهرا(س) بیاموزیم که هر چه داشتند در راه خدا انفاق کردند.

 

نماينده ولی فقیه در استان مازندران گفت: ولایت‌مداری خصیصه بارز و مهم شهدا و حضرت زهرا(س) بود و امروز باید این مهم در دستور کار ما باشد و در مسیر ولایت و رهبری ثابت قدم باشیم.

حجت الاسلام محمدی لایینی بیان کرد: کار و مزد حلال و روزی حلال مهم است و باید مراقب باشیم که لقمه حلال بر سفره های خو برده و فرزندان خود را با رزق حلال تربیت کنیم.

 

وی یادآور شد: اغتشاش گران نظام و اشرار و اراذل از ابتدا تاکنون اگر یک درصد بخاطر لقمه در این راه افتاده باشند و لقمه شبهه ناک بوده و اثر سو داشته این پدر در جرم این فرد شریک است.

 

امام‌جمعه ساری بیان کرد: اگر قرار باشد مدیون و بدهکار از دنیا برویم خوب نیست باید سعی کنیم که طلبکار باشیم، نه اینکه از خودمان گذشت کنیم، حال گاهی پیش می‌آید که مال انسان را میخورند و نمیتوان حق را گرفت خوشحال باش، حتی از خدا طلبکار باش و دعا کن، اجابت دعاهایت را از خدا طلبکار باش و مدیون خدا و خلق خدا نباش.

وی گفت: از خداوند طلبکار باشید و دعای فراوان کنید که فراوانی دعا طلب شما از خداوند است. و مراقبت کنیم که مدیون حق الناس و حق الله نباشیم و با قرار گرفتن در مسیر ولایت و رهبری رستگار شویم.

کد خبر 1238584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha