شهید مولوی عبدالواحد ریگی منادی وحدت در خاش بود

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی منادی وحدت در خاش بود که در اغتشاشات اخیر در خاش مردم را دعوت به حفظ آرامش می کرد.

«اسماعیل حسین زهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی یکی از افراد خوش نام در خاش بود.

 

نمابنده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مولوی بزرگوار امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام اهل سنت خاش بودند که در منابر خودشان مردم را به حفظ وحدت و آرامش در برابر فتنه گران و آشوبگران سفارش می کردند.

 

حسین زهی تصریح کرد: شهادت مولوی عبدالواحد ریگی ضایعه بزرگی است که برای ماقابل هضم نیست و از دستگاه های امنیتی به جد می خواهیم که نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این حرکت تروریستی اقدام کنند.

 

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در خاتمه شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را به خانواده این شهید و مردم سیستان وبلوچستان خاصه شهروندان خاش تبریک و تسلیت گفت.

 

گفتنی است، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است.

کد خبر 1238591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha