دیپلماسی اقتصادی برای توسعه صادرات رقم می خورد / هنرمندان صنایع‌دستی می‌توانند به رونق اقتصاد کمک کنند

مقتدایی با اشاره به ظرفیت صادراتی در کشور، گفت: دیپلماسی اقتصادی با قانون گذاری جدید برای توسعه صادرات کشور رقم خواهد خورد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به ظرفیت منحصر به فرد در حوزه صادرات در کشور اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی در حوزه صادرات لازم بوده تا بتوانیم بخش تولید را کمک کنیم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیپلماسی اقتصادی یکی از دغدغه های مهم فعالان اقتصادی و مدیریت کشور برای برون رفت از چالش ها و موانع پیش روی این حوزه بوده از این رو باید نسبت به این موضوع اقدام کرد.

 

وی با اشاره به اینکه تسهیل قوانین و حمایت از تولیدکنندگان در این راستا لازم است، افزود: قانون‌گذاری یکی از دغدغه های مهم در حوزه اقتصادی است که بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

 

مقتدایی خاطرنشان کرد: اصلاح قوانین و قانون‌گذاری جدید در مجلس شورای اسلامی رقم خورده تا بتواند از تولیدکنندگان حمایت شود.

 

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان صنایع دستی نیازمند حمایت برای صادرات کالاهای خود هستند که موضوع قانون گذاری دنبال شده تا بتوانیم از همه تولیدکنندگان از جمله این دسته از هنرمندان دفاع داشته باشیم.

 

به گفته مقتدایی، هنرمندان صنایع دستی فعالیت های زیادی داشته و قادر به رونق اقتصادی هستند که حمایت و پشتیبانی از این قشر برای توسعه تولید به رشد اشتغال زایی و اقتصاد کشور کمک خواهد کرد.

 

وی یادآور شد: اصفهان پتانسیل متعددی در حوزه های اقتصادی و تولیدی دارد که مسئولان امر باید حامی بخش خصوصی و تولیدی باشند.

کد خبر 1238598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha