اعزام ۴ هزار دانش آموز البرزی به راهیان نور طی سال جاری

اخلاقی با اعلام خبر اعزام ۴ هزار دانش آموز به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس گفت: راهیان نور فرصت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان است.

سرهنگ پاسدار سعید اخلاقی در جریان اعزام دانش آموزان البرزی به راهیان نور که صبح شنبه ۱۹ آذرماه سال جاری انجام شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: راهیان نور فرصت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان است. 

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: تا ۲ هفته آتی، مجوع ۴ هزار نفر از دانش آموزان البرزی برای بازدید به مناطق راهیان نور اعزام می شوند.

 

وی با اشاهر به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: اعزام دانش آموزان البرزی به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس، طی چند مرحله انجام می شود که طی آن ویژه برنامه های متنوعی برای تبیین ارزش های ایمانی و فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت میان دانش آموزان انجام می شود. 

 

وی با اشاره به تفاوت اردوهای راهیان نور در سال جاری با سال های گذشته اظهار کرد: راهیان نور از حرکت های مهم فرهنگی و ارزشی در کشور است که با هدف هویت سازی و تقویت خودباوری دانش آموزان برنامه ریزی شده است. 

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: در جریان اعزام دانش آموزان به راهیان نور، ویژه برنامه های معرفتی و آگاه بخشی برای آنان با حضور کارشناسان در نظر گرفته شده است. 

 

 

 

کد خبر 1238644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha