علمکرد درخشان مساجد رهاورد همدلی بچه‌های مسجد است

حجت‌الاسلام شمس با بیان‌اینکه عملکرد درخشان مساجد نتیجه وحدت میان ارکان و کارگزاران آن است، گفت: بسیجیان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و مساجد را به پایگاه بزرگ روشنگری تبدیل کرده‌اند.

حجت الاسلام «امیر شمس» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری نمادی از وحدت میان اهالی مساجد هستند، اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری همیشه در هماهنگی کامل با دیگر ارکان مسجد عمل کرده و هیچ گونه گزارشی از وجود اختلاف جدی میان ائمه جماعات با بچه های کانون ها ارائه نشده است.

 

این کارشناس مسجدی افزود: بسیجیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و مساجد را به پایگاه بزرگ روشنگری تبدیل کرده اند.

 

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب نسل جوان و همکاری با بسیجیان بسیار موفق عمل کرده اند و بصیرت افزایی را همسو با جهاد تبیین دنبال می کنند.

 

شمس ادامه داد: نقش مهم مسجدی ها در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از یک سو و روشنگری درباره توطئه های تمام‌نشدنی دشمنان اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است و در این زمینه نیز بچه های مسجد موفق عمل کرده اند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد درخشان مساجد نتیجه وحدت میان ارکان و کارگزاران آن است و امید است این اتحاد و همدلی در مقابله با تهدیدات دشمنان افزایش یابد.

 

کد خبر 1238660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha