حضور ۶۵ غرفه دار در نمایشگاه ویژه یلدا

رییس اتاق اصناف شیروان گفت: بیش از ۶۵ غرفه دار از استان های مختلف و همچنین غرفه داران بومی شهرستان و استان برای نمایشگاه یلدا در این شهرستان حضور یافتند.

مهدی فیاضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نمایشگاه با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گشایش یافته است.

 

رییس اتاق اصناف شیروان عنوان کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا، برپایی نمایشگاه های عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به همراه بازرسی و جلوگیری از تخلفات از جمله کم فروشی و گرانفروشی در شب یلدا از دیگر اقدامات همکاران و تیم های بازرسی شهرستان در این چند روز است.

 

فیاضی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات، هدایا و کالا از روز شنبه به مدت ۱۰ روز در محل سالن ورزشی ایثار شیروان گشایش یافته است.

 

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۵ غرفه دار از استان های مختلف کشور و همچنین غرفه داران بومی شهرستان و استان در دو نوبت صبح و عصر برای عموم علاقه مندان دایر است.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف نظارت مستقیم بر بازار و نیز دسترسی راحت و بهتر مردم به کالاهای مورد نیاز شب یلدا با استقبال خوب غرفه داران سایر استان ها نسبت به سال های گذشته گشایش یافته که مرکبات، تنقلات، خشکبار، آجیل، شیرینی، سوغات و هدایای استان های مختلف و میوه مورد نیاز مردم این شهرستان برای شب یلدا عرضه می شود.

 

شب یلدا به عنوان طولانی ترین شب سال به خانواده های ایرانی این فرصت را می دهد که ضمن پاسداشت فرهنگ و سنت های دلنشین ایرانی، لحظه ای دورهم گرد بیایند و صمیمت و محبت را به یکدیگر هدیه کنند.

 

 

کد خبر 1238705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha