پیام تسلیت  آیت الله ملک حسینی به خانواده  شهید « چوپانعلی سلیمانی»

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شهادت جانباز دوران دفاع مقدس شهید گرانقدر «چوپانعلی سلیمانی» پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، شهادت جانباز دوران دفاع مقدس شهید گرانقدر «چوپانعلی سلیمانی» را تسلیت گفت.

 

متن پیام عضو مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم»

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»

رحمت و رضوان خدا بر جانباز و شهید گرامی آقای چوپانعلی سلیمانی، خداوند او را با اباعبدالله الحسین و ابوالفضل العباس علیهما سلام محشور کند، انشالله

درود خداوند متعال بر همه شهدا و همه جانبازانی که عزت و افتخار آفریدند، به مقام رفیع شهادت و مقام جانبازی نائل شدند، الگوهای جامعه بودند و شخصیت های سرافراز و سربلند تاریخ یک میهن، خداوند متعال طول عمر به جانبازان عزیز و شفا عنایت کند و شهدای ما را رفعت درجه ببخشد، انشاالله .

به فرزندان عزیز این شهید گرانقدر، بستگان عزیز و گرانقدر، همه دوستان و به همه جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا تسلیت عرض می کنم .

خداوند متعال این شهید را رحمت کند و به همه شما بزرگواران صبر بدهد و انشاالله در صبر و شکیبایی که می کنید، خداوند بهترین اجرها را مقدر کند، انشالله.

وسلام علیکم و رحمة الله، خدانگهدار

گفتنی است، جانباز شهید چوپانعلی سلیمانی روز پنج شنبه، ۱۷ آذر ماه جاری پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این جانباز شهید ۷٠ درصد جمعه، ۱۸ آذر ماه بعد از نماز جمعه از خیابان مصلی نماز جمعه با حضور ردم مومن و ولایت مدار تشییع و در جوار همرزمانش در گلزار شهدای شهر یاسوج آرام گرفت.

جانباز شهید سلیمانی متولد ۱۳۳۳ در سال ۱۳۶۳ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۱۰ از ناحیه دو دست دچار قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

از این شهید دو فرزند پسر و چهار فرزند دختر به یادگار مانده است.

کد خبر 1238727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha