نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» با اجرای ماندگار گروه سرود الهادی (ع) ضبط شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» با اجرای ماندگار گروه سرود الهادی (ع) اردبیل به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تولید و ضبط شد.

مرتضی هاتفی پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» با اجرای ماندگار گروه سرود الهادی (ع) اردبیل به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تولید و ضبط شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این نماهنگ 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت این قهرمان دلاور منتشر خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: این اثر هنری با هدف عرض ارادت به ساحت آن شهید بزرگوار و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا است.

 

 

هاتفی پور خاطر نشان کرد: اعضای نوجوان و جوان این گروه استقبال خوبی از این اثر هنری داشتند و همکاری ویژه ای صورت گرفت تا در این روزهای سرد بتوانیم مرحله فیلمبرداری آن را به خوبی طی کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: از همه عوامل مراحل مختلف تولید این اثر هنری تقدیر و تشکر می کنم که این کانون را در خلق این اثر هنری همراهی کردند.

 

هاتفی پور یادآور شد: امیدواریم بتوانیم همزمان با سالروز شهادت آن شهید برزگوار با حضور اعضای گروه سرود به صورت خیابانی و میدانی آن را اجرا کنیم.

کد خبر 1238748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha