مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه به پایگاه‌ قرآنی جوانان تبدیل شده است

فرهادی نسب گفت: مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه به همت کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» به پایگاه‌ قرآنی نوجوانان و جوانان تبدیل شده است.

زيور فرهادی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه به همت کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» به پایگاه‌ قرآنی نوجوانان و جوانان تبدیل شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه ادامه داد: احیای جلسات سنتی قرآن در قالب طرح تلاوت نور توسط کانون ‌های مساجد اقدامی ارزشمند بوده و مسئولان فرهنگی مساجد به دنبال احیای کارکردهای مساجد هستند.

 

وی بابیان اینکه جلسات آموزشی قرآن کریم در رشته های روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده ‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود افزود: این جلسات با دعوت از اساتید مجرب در مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه برگزار می شود.

 

فرهادی نسب گفت: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به ‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از اهداف برگزاری این دوره ‌ها است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه ادامه داد: شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از دیگر اهداف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در کانون «شهدا قشقايی» است.

 

وی اظهار داشت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه ادامه داد: محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را بخصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

کد خبر 1238822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha