بکارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار در واحدهای صنفی استان البرز ممنوع است

دهقان شیری گفت: به منظور تقویت امنیت اجتماعی و با هدف اجرای قوانین و مقررات معین شده در رابطه با اتباع بیگانه، واجدهای صنفی باید از استخدام اتباع بیگانه و غیرمجاز بدون برخورداری از پروانه کار در مشاغل خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، دهقان شیری در جمع خبرنگاران از ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار در واحدهای صنفی استان البرز خبر داد و گفت: از بکارگیری اتباع بیگانه ای که فاقد پروانه کار در واحدهای صنفی هستند پیشگیری می شود.

 

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری البرز افزود: به منظور تقویت امنیت اجتماعی و با هدف اجرای قوانین و مقررات معین شده در رابطه با اتباع بیگانه، واجدهای صنفی باید از استخدام اتباع بیگانه و غیرمجاز بدون برخورداری از پروانه کار در مشاغل خودداری کنند. 

 

وی اظهار کرد: آنچه ماده ۱۲۰ و ۱۸۱ قانون کار بیان داشته است، موضوع ممنوعیت استخدام اتباع بیگانه و افرادی است که فاقد پروانه کار هستند. 

 

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری البرز خاطرنشان کرد: افرادی که خلاف این قانون عمل کنند و مراتب را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام ننمایند، با توجه به شرایط و امکانات مرتکب جرم و به حبش از ۹۱ تا ۱۸۰ روز می شوند.

 

 

کد خبر 1238857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha