جشنواره «ایران جوان بمان» در گلستان برگزار می شود

گلفیروزی از برگزاری جشنواره ملی «ایران جوان بمان» به میزبانی استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سعید گلفیروزی امروز (یکشنبه ٢٠ آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان و رونمایی از پوستر جشنواره «ایران جوان بمان» گفت: جشنواره «ایران جوان بمان» به منظور جوانی جمعیت به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: نقد کاهش جمعیت، آثار طلاق در جامعه، مهاجرت و آثار جمعیتی آن، سقط و آثار روحی و جسمی آن، پیری جمعیت و آثار آن در جامعه، ترویج الگوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی، ترویج الگوی ازدواج آسان، به هنگام و پایدار، ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری و نگاه غرب به مسئله جمعیت در کشورهای اسلامی از محورهای این جشنواره است.

 

وی، نقاشی، کلیپ، عکس، خانواده الگو، برداشت آزاد، انیمیشن، موشن گرافیک، ایده ها و نظرات کاربردی، پوستر و طراحی گرافیک و کاریکاتور، داستان کوتاه و فیلمنامه و نمایشنامه و شعر، ادبیات، جملات کوتاه و تاثیرگذار را از قالب های پذیرش آثار در این جشنواره برشمرد.

 

گلفیروزی اظهارداشت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ٢٢ بهمن مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره از طریق شماره پیام رسان های ٠٩٣۶١٠٠١٣۵۵ سروش، ایتا، آی گپ، تلگرام، بله، روبیکا و واتس آپ و http://zendegiejavan.ir ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه به نفرات برتر پنج سکه بهار آزادی همراه با ٣٠ جایزه سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومانی اهدا می شود، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره در ١٣ اسفند همزمان با روز جوان برگزار می شود.

 

کد خبر 1238892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha