ثبت نام بیش از ۲۰۰ موکب از استان های مختلف برای خدمت رسانی در سومین سالگرد حاج قاسم

آشورماهانی با اشاره به ثبت نام بیش از ۲۳۵ موکب تاکنون گفت: همچنان ثبت نام مواکب و ایستگاه های صلواتی در راستای خدمتگزاری به زائران سومین سالگرد حاج قاسم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ مهدی آشورماهانی در حاشیه نشست و گردهمایی موکب داران کشوری برای حضور در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با اشاره به ثبت نام بیش از ۲۳۵ موکب تاکنون گفت: همچنان ثبت نام مواکب و ایستگاه های صلواتی در راستای خدمتگزاری به زائران سومین سالگرد حاج قاسم ادامه دارد. 

 

مسئول کمیته مواکب ستاد سومین سالگرد شهید سلیمانی در استان کرمان افزود: ۶ موکب در ورودی های جاده زرند، ماهان، بلوار شهید صدوقی، هفت باغ علوی و جاده جوپار و موکب هایی نیز در فرودگاه، ترمینال و راه آهن کرمان نیز مستقر خواهد شد و همچنین در ۳۶ نقطه داخل شهر از میدان آزادی تا گنبد جبلیه نیز موکب و ایستگاه صلواتی راه اندازی می شود.

 

وی همچنین به حضور ۱۸ موکب خواهران اشاره کرد و افزود: ۵ موکب خواهران داخل شهر و بقیه موکب های اسکان در سطح شهر، تکایا، مساجد و سالن های ورزشی از ۸ تا ۱۸ دی ماه فعال و در حال خدمت رسانی خواهند بود.

 

آشورماهانی با تأکید بر اینکه همه موکب ها مردمی و خودجوش در راستای ارائه خدمات در هفته مقاومت هستند، بیان کرد: موکب ها از استان های مختلف ازجمله استان های بوشهر، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان و جنوبی ، تهران کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و هرمزگان با هدف خدمت به زوار حاج قاسم در دهه مقاومت راه اندازی می شوند.

 

وی تصریح کرد: درکنار موکب های ورودی در استان در شهرستان های انار، راور ، فهرج، ماهان، سیرجان باغین موکب و ایستگاه های صلواتی فعال می باشند تا برای زوار از استان های دیگر علاوه بر راهنمایی بحث پذیرای و هم اسکان را داشته باشند.

کد خبر 1238901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha