دوره‌های آموزشی قرآنی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی دانشجو متدبر قرآن و دانشجو معلم قرآن از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

سپیده محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارداشت: ثبت نام دوره‌های آموزشی دانشجو متدبر قرآن و دانشجو معلم قرآن از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی ویژه دانشجویان استان با بیش از 100 ساعت آموزشی آغاز شده  و تا دهم دی ماه ادامه دارد.

 

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان شمالی، روش‌ها و فنون تدریس با ۲۶ ساعت آموزشی، فصیح خوانی با ۲۴ ساعت آموزشی، ترجمه و مفاهیم قرآن با ۲۰ ساعت آموزشی، قرآن و زندگی با ۱۵ ساعت آموزشی و آشنایی با علوم قرآن با ۱۵ ساعت آموزشی را از سرفصل‌های دوره دانشجو معلم قرآن معرفی کرد.

 

وی افزود: در پایان این دوره آموزشی نیز مدرک پایان دوره معتبر و قابل ترجمه نیز به افرادی که نمره قبولی را کسب کرده باشند، ارائه می‌شود.

 

محمدی اظهارکرد: برای توانمندسازی دانشجویان، این دوره آموزشی با تخفیف ویژه برای دانشجویان برگزار می‌شود که دانشجویان با پرداخت 70 هزار تومان می‌توانند در این دوره‌های آموزشی 120 ساعته شرکت کنند.

 


گفتنی است؛ دانشجویان علاقه مند به ثبت نام در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره 09392286275 از طریق پیام رسان‌های ایتا، تلگرام، بله و سروش ثبت نام خود را انجام دهند.

 


 

کد خبر 1238924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha