مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان برگزار می‌شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان برگزار می‌شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: کتاب مالک زمان برگرفته از سخنان حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر و خاطرات سردار شهید سلیمانی است.

 

وی ابراز کرد: این مسابقه به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

مسلمی مهنی با اشاره به این که شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان برای عموم آزاد است، اظهار کرد: به ۳۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی همراه با تندیس جشنواره اهدا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: این مسابقه جمعه ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در کلام اهل بیت (ع)، عنوان کرد: حضرت علی (ع) می فرمایند؛ «هرکسی خود را با کتاب مشغول کند آرامش می یابد».

 

مسلمی مهنی در خاتمه یادآور شد: این مسابقه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و موسسه فرهنگی یادمان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 1238947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha