دستگاه قضایی کردستان در مسیر انقلاب فعالیت می‌کند

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه دستگاه قضایی کردستان پویا،فعال و سرزنده در مسیر انقلاب فعالیت می‌کند،گفت:تقویت نیروی انسانی و فراهم کردن امکانات رفاهی و مجتمع مسکونی ویژه کارکنان و کارمندان دادگستری یک امر ضروری است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر یکشنبه (20 آذرماه) در دیدار با معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سنندج اظهار کرد: با توجه به حوادث اخیر کشور که کردستان کانون این اتفاقات بود، دامنه کاری در دادگستری استان با کمترین آسیب همراه است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه نیروهای انسانی زبده، باکیفیت، شایسته، باسواد و با تقوا در بدنه دادگستری کردستان وجود دارد، اضافه کرد: تقویت نیروی انسانی و فراهم کردن امکانات رفاهی و مجتمع مسکونی ویژه کارکنان و کارمندان دادگستری یک امر ضروری است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: اتفاقات و حوادث اخیر در کشور برای همه مسئولان یک درس بود که وظیفه آنان را دوچندان می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: دستگاه قضایی کردستان پویا، فعال و سرزنده در مسیر انقلاب فعالیت می‌کند.

 

 

یکپارچگی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضا کردستان مشهود است

 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه هم با اشاره به اینکه تقویت نیروی انسانی در صدر برنامه‌های قوه قضاییه است، گفت: به زودی تامین نیروی انسانی از دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه انجام می شود.

 

محمد باقر الفت افزود: در همین زمینه ۳۰ نفر از طلاب اهل سنت به عنوان قاضی در دادگستری کردستان بکار گیری و جذب می شوند.

 

وی با بیان اینکه یکپارچگی و انسجام در بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضا به عنوان ضرورتی مهم در کردستان به خوبی قابل مشاهده است، به برخی کمبودها و مشکلات دستگاه قضا در استان از نظر مادی و نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: با اختصاص بودجه مناسب این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه همچنین بر تکمیل ساختمان پزشکی قانونی با مساعدت استانداری کردستان تاکید کرد.

کد خبر 1238982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha