لزوم تقسیم کار دستگاه های فارس برای برگزاری اعیاد پیش رو

آیت الله دژکام گفت: در جشن ها و اعیاد پیش رو از میلاد حضرت زهرا (س) تا نیمه شعبان، دستگاه های فارس باید تعامل کنند و تقسیم کار شود و از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام، امروز یکشنبه (20 آذر) در شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن بزرگداشت سالروز شهادت شهید آیت الله دستغیب گفت: شهید دستغیب در حرکت های انقلاب اسلامی در شهر شیراز نقش موثری ایفا کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تشکر از برگزاری چهلم شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه داد: این مراسم با شکوه هر چه تمام برگزار شد اما متاسفانه ما در تبلیغ و انعکاس این برنامه ها موفقیت چندانی نداریم و در حالیکه اوج برگزاری مراسم در سطح ملی را داشتیم، انعکاس آن کافی نبود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی فارس بیان کرد:  مسئولان مربوطه باید پیگری اقدامات لازم این قرارگاه را دنبال کنند و وارد عرصه شوند و اگر مردم و حزب اللهی ها گله می کنند که اقدامات فرهنگی ما نمود کافی ندارد باید به فکر راه حل باشیم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: حوزه هنری فارس تولیدی به نام «قول مادرانه» داشت که اخیرا از شبکه ملی پخش شد که اقدام ارزشمندی است و باید از کارهای خوب تقدیر شود.

وی ادامه داد: در جشن ها و اعیاد پیش رو از میلاد حضرت زهرا (س) تا نیمه شعبان، دستگاه های فارس باید تعامل کنند و تقسیم کار شود و از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم.

آیت الله دژکام در مورد موضوع حجاب هم گفت: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه بسیار است و کار تاثیرگذار باید در این زمینه انجام شود و باید کارهایی که در حوزه حجاب انجام می شود به مطالبه مردم یتبدیل شود و مشخص شود 80 درصد طرفدار حجاب هستند و مسئولان باید بتوانند مستند بگویندعفاف و حجاب مطالبه مردم است.

کد خبر 1238992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha