آئین افتتاحیه طرح ملی آموزش رایگان «هنر» در شهرستان کهگیلویه/مشارکت    ۱۵۰ نفر در ۴ رشته هنری

آئین افتتاحیه آموزش هنر برای همه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۰ آذر ماه) در این آئین ضمن تشکر از همکاران در شهرستان کهگیلویه، گفت: آموزش و پژوهش را باید جدی گرفت تا نتیجه‌ای که سالها منتظر آن بودیم را به دست بیاوریم .  

 

محمد سلیمی راد افزود: شاید با تجربه بتوان به هدف رسید، ولی با آموزش هم قطعیت رسیدن به هدف بیشتر می‌شود و هم مدت زمان رسیدن به آن هدف کاهش می یابد.

 

وی ادامه داد: همه تلاش ما بر این است که این آموزش رایگان هنر برای همه، از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد و در این راستا از بهترین اساتید استفاده خواهیم کرد و تجهیزاتی مناسب در اختیار هنرجویان قرار خواهیم داد .

 

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: طرح آموزش رایگان هنر فرصت مناسبی برای تبادل فرهنگی و هنری است و ظرفیتی برای ایجاد عدالت در آموزش هنر برای همه اقشار جامعه به ویژه مناطق محروم و دورافتاده محسوب می شود.

 

وی گفت : استعدادهای فوق العاده ای در شهرستان کهگیلویه داریم و باید بستری مناسب برای شکوفایی این استعدادها مهیا کنیم و این آموزش رایگان هنر برای همه، فرصت خوبی برای این امر است.

 

عبدالکریم عبودی هم در این آئین افتتاحیه، گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد عدالت آموزشی هنر برای همه به ویژه مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: با این سیاست، ظرفیت شناسی و استعداد یابی لازم صورت گرفته و منجر به شکوفایی این استعدادهای نهفته می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بحث آموزش، بحثی پایه ای و اساسی بوده و با تجهیز و جذب اساتید مجرب، تلاش داریم با سطح کیفی بالا، این کلاسها و دوره های آموزش هنر برای همه را برگزار کنیم و نتیجه این دوره های رایگان ارتقاء سطح کیفی تولیدات هنری در شهرستان به ویژه مناطق محروم و دور افتاده خواهد بود.

 

در پایان این آئین، از هنرجویان تحت پوشش کمیته امداد که در دوره های طرح تابستانه اوقات فراغت شرکت کرده بودند با همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه تجلیل شد .

 

       

 
کد خبر 1239002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha