اهانت کنندگان به قرآن نمی توانند تابش این خورشید فروزان را کم کنند

حجت الاسلام مجیدی گفت: کسانی که تصور کردند با توهین و جسارت به قرآن می توانند این چراغ هدایت و تابش این خورشید فروزان را در اذاهان آزادی خواهان کم کنند، کور خوانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم رشته نغمات دینی ویژه خواهران و مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم در رشته نغمات دینی ویژه برادران که امروز (یکشنبه ۲۰ آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، بیان کرد: این جلسه، محافل و برنامه های قرآنی به بهانه برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در استان در حال اجراست و در کنار این برنامه ۴۰ محفل قرآنی به همت تلاشگران شکل گرفته و متولیان موفوقات محبت کرده و با اراده آنها میزبان عزیران قرآنی بودیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: حضرت علی (ع) فرموده اند قرآن کریم پندآموزی است که خیانت نمی کند و هدایت کننده ای است که انسان را گمراه نمی کند و ناطق و گوینده ای است که از آن دروغ و غیر واقعیت بیرون نمی آید.

 

وی اعلام کرد: در عصر و در زمان ما کسانی تلاش می کنند این کتاب هدایت و این مشعل نورانی هدایت بشری را به عنوان کتاب گمراهی معرفی کنند، کسانی که تصور کردند با توهین و جسارت به قرآن می تواند این چراغ هدایت و تابش این خورشید فروزان را در اذاهان آزادی خواهان کم کنند، کور خوانده اند.

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: این محافل و برنامه های دور هم بودن در محضر قرآن ثابت می کند مردم و همه دلدادگان مسیر حق و حقیقت پای کلام نورانی حضرت حق هستند.

کد خبر 1239011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha