توجه به محرومیت زدایی نشانه ولایتمداری است

حسینی گفت: رفع محرومیت به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مهمترین وظایف مدیران و خدمتگزاران نظام است و توجه به محرومیت زدایی نشانه ولایتمداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سیده مریم حسینی، امروز یکشنبه (20 آذر) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رفع محرومیت به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مهمترین وظایف مدیران و خدمتگزاران نظام است.

رئیس کمیته محرویمت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: امام خمینی (ره) هم تاکید داشتند که آن جایی که حرکت و روح جهادی وجود دارد، انسان در ایمان و آرمان و خدمت به دیگران حل  می شود و خود را فراموش می کند و این روحیه باید در جامعه تقویت شود.

وی با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کنونی اظهار کرد: پیش بینی می شد که بسیاری از پروژه های عمرانی و خدمت رسانی به شهروندان و شهر متوقف شود یا به کندی انجام گیرد اما به لطف خداوند منان و درایت و  تدبیر و  اقدامات جهادی شهردار شیراز و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مدیران اجرایی دستگاه های مستقر در شیراز و همراهی سپاه «احمد ابن موسی (ع)» مدتی قبل شاهد کلنگ زنی و شروع به کار پروژه های متعدد شهری در مناطق کمتر برخوردار شیراز بودیم.

حسینی افزود: این پروژه ها در حوزه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی در سطح شهر هستند و توسعه فرهنگی و آبادانی این شهر فرهنگی را در پی خواهد داشت و به بهره برداری رسیدن این طرح ها و پروژه های شهری عدالت محور و جهادی مایه خرسندی است.

وی تصریح کرد: رفع فقر و محرومیت در جامعه و حمایت و کمک به طبقات مستضعف و محروم را باید در اولویت امور شهری قرار داد و توجه به محرومیت زدایی نشانه ولایتمداری است.

خسینی تاکید کرد: روز دهم و دوازدهم آذرماه 1401 روز شروع عملیات برنامه های رفع محرومیت بود و از این پس تمامی فعالیت های شهرداری شیراز با پیوست رفع محرومیت خواهد بود.

کد خبر 1239012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha