استکبارستیز و استکبار ناپذیر هستیم

حجت الاسلام اندرزیان ضمن تأکید بر اینکه سیاست از دیانت جدا نبوده و هیئتی سکولار نداریم، گفت: آنچه از قرآن استنباط می شود، ما استکبارستیز و استکبار ناپذیر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام امرالله اندرزیان امشب در مراسم عزاداری سومین شب از ایام فاطمیه اول که در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر دهدشت برگزار شد، اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی نباشد، اجازه برگزاری روضه حضرت فاطمه سلام الله علیها را نمی‌دادند.
 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه رضاخان در دوران حکومت خود همه مجالس مذهبی را تعطیل کرد، گفت: با توجه به اینکه شهدا برای انقلاب اسلامی، ارزش ها، ولایت فقیه و ماندگاری آنها تلاش کرده و شهید شدند، ما نیز باید پاسدار خون شهدا و ارزش های مد نظر آنها باشیم.
 

وی ضمن تأکید بر اینکه سیاست از دیانت جدا نبوده و هیئتی سکولار نداریم، افزود: آنچه از قرآن استنباط می شود، ما استکبارستیز و استکبار ناپذیر هستیم.
 

حجت الاسلام اندرزیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اروپایی ها در همه مسائل همراه آمریکا بوده و هستند، یادآور شد: آمریکا در مدت زمان پیدایش و تاسیس این کشور به همراه ۲۳۷ کشور دیگر در سایر کشورها از جمله ایران اسلامی اقدام به کودتا، جنگ، تهدید، تحریم و... می کنند.
 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج به توطئه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: عده ای که از نظام و انقلاب ضربه خورده‌اند تلاش می کنند تا با نقشه های شوم و شیطانی خود جوانان را فریب دهند که در این راستا باید حواسمان جمع باشد.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید در راه و مسیر ولایت حرکت کرده و راه را گم نکنیم، گفت: باید روز به روز بصیرت خود را افزایش داده و انقلابی باشیم.

کد خبر 1239050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha