کلینیک اجتماعی مهر ایران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به بهره برداری رسید

سردار حیدرنیا با اشاره به اهمیت رویکرد سپاه و بسیج در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: افتتاح کلینیک اجتماعی مهر ایران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان البرز و شهر کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سردار یوسف حیدرنیا طی افتتاح کلینیک مهر که یکشنبه ۲۰ آذرماه سال جاری با همت سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج انجام شد گفت: افتتاح کلینیک اجتماعی مهر ایران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان البرز و شهر کرج به بهره برداری رسید. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: یکی از تکالیف معین برای سپاه و بسیج توجه به بحث کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مناطق کم برخوردار و اقشار آسیب دیده عنوان کرد: آمار بالای طلاق در شهر کرج با توجه به یکی از شاخص های آسیب های اجتماعی ایجاب می کند که سلسله محورهای طرح ریزی شده مناسب برای کاهش و پیشگیری این امر داشته باشیم.

 

 

وی اظهار کرد: توانمندسازی جامعه مخاطب و آگاه سازی عمومی از آسیب های اجتماعی از جمله اقداماتی اصلی در قالب طرح های خدمت رسان بسیج است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: بهره برداری از کلینیک مهر ایران که در منطقه کم برخودار و حاشیه نشین افتتاح شد با رویکرد پیشگیری از مسئله آسیب طلاق است. 

 

کد خبر 1239051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha