برای جهاد تبیین باید از اقدامات مبتکرانه استفاده شود

اعلایی گفت: موضوع جهاد تببین در قالب پوستر و پلاکارد محدود شده و اقدامات اساسی در این زمینه انجام نگرفته است و در این شرایط باید تلاش ها را مضاعف و امور را مبتکرانه پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بیان کرد: این حجم از دشمنی‌ها علیه ایران به دلیل این است که آنها اثرگذاری و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را درک کرده‌اند ولی هنوز مردم با این دستاورد ها به خوبی آشنا نیستند و این نقیصه ‌ای است که باید برطرف شود.

 

استاندار قزوین ادامه داد: آن زمانی که رهبرمعظم انقلاب فرمودند دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن حاکمیت هستند و بحث جهاد تبیین را مطرح کردند باید نسبت به این اتفاقات اقدام می کردیم.

 

وی اضافه کرد: موضوع جهاد تببین در قالب پوستر و پلاکارد محدود شده و اقدامات اساسی در این زمینه انجام نگرفته است و در این شرایط باید تلاش ها را مضاعف و امور را مبتکرانه پیش ببریم.

 

اعلایی تصریح کرد: ترکیبی که توسط دولت برای شورای اطلاع رسانی استان‌ها مشخص شده بیانگر این است که توجهی جدی به موضوع اطلاع رسانی شده است و باید این موضوعات در سطح استان هم جدی‌تر گرفته شود.

 

وی خاطر نشان کرد: هنگامی که در اواخر دهه 50 و 60 در معرض حمله فیزیکی دشمن قرار گرفتیم امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و امروز هم به نظر می ‌رسد باید در فضای سایبری و مجازی هم شاهد حضور داوطلبانه دلسوزان برای نقش آفرینی در موضوعات مختلف و اقدام برای دفاع از نظام اسلامی باشیم.

 

کد خبر 1239065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha