اعطای تسهیلات اشتغال به ۳۰۰ مددجوی زاهدان

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک زاهدان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به بیش از ۳۰۰ مددجوی متقاضی، تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

«محمد کیخا» رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  بیان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به بیش از ۳۰۰ مددجوی متقاضی، تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
 

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶، تبصره ۱۸( صندوق کارآفرینی امید) وصندوق امداد ولایت پرداخت شده است، افزود: تاکنون مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جذب اعتبار شده که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری دارد.
 

رئیس کمیته امداد منطقه یک زاهدان اظهار کرد: در ۸ ماهه نخست سال جاری، ۲۵۰ فرصت شغلی، ۲۱ مورد کاریابی، ۲۲۱ مورد آموزش کارآفرینی، ۲۲۲ مورد مهارت‌آموزی و ۲۰۰ مورد راهبری شغلی در منطقه یک زاهدان صورت گرفته است.
 

کیخا در پایان، خطاب به کارفرمایانی که نیاز به نیروی کار دارند، گفت: با عنایت به اینکه ۷۰ درصد حق بیمه افراد به‌کار گیری شده به مدت دو سال توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و به ازای هر فرد به‌کارگیری شده نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام به کارفرمایان تعلق می‌گیرد، به کارفرمایان عزیز توصیه می‌شود نیروی کارشان را از بین مددجویان و فرزندان مددجو انتخاب کنند.

کد خبر 1239072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha