بازدید مدیرکل آموزش و پرورش از برخی مدارس و بررسی وضعیت آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت مردمی سیزدهم از مدیرانش خواسته تا با حضور در کف میدان و در کنار مردم، مشکلات را بررسی و به رفع آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسنعلی عزت‌خواه امروز (۲۱ آذر ماه) به همراه معاونین آموزش ابتدایی، متوسط و روسای ادارات بازرسی، روابط عمومی و اداره دوره اول و پیش دبستانی در سفر به مناطق چاروسا و دیشموک با حضور سرزده در برخی مدارس، از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و پرورشی  این مناطق قرار گرفت.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دبیرستان متوسطه اول امام حسن مجتبی(ع) روستای کلات بنه راه منطقه دیشموک در فضایی صمیمی با دانش آموزان گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی آنان قرار گرفت.


عزت خواه از مدیر و معلمان این دبیرستان خواست برای تربیت دینی دانش آموزان در کنار فعالیت‌های آموزشی، توجه‌ جدی داشته باشند.


وی در ادامه، از دبیرستان الزهرا (س) جاورده بازدید و ضمن حضور در کلاس های درس، با دانش آموزان از نزدیک گفت و گو و به سوالات آنهان پاسخ داد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد جمع دانش آموزان این دبیرستان بر حفظ هویت دینی و حجاب فاطمی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان در امور مدرسه مشارکت و با مدیر و معلمان همکاری کنند و در زیباسازی محیط مدرسه نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.
 

وی ادامه داد: زمانی می توانیم یار و یاور خوبی برای رهبر معظم انقلاب باشیم که خوب درس بخوانیم و پیشرفت کنیم.


عزت خواه از دبستان روستای سراب رود سمه در منطقه دیشموک بازدید و از نزدیک با دانش آموزان و آموزگاران نیز گفت و گو کردند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانش آموزان ابوذر غفاری دلی منطقه دیشموک بر توجه به هویت ایرانی، اسلامی تاکید کرد و از دانش آموزان خواست با خوب درس خواندن، آینده ای زیبا برای خود رقم بزنند تا فرد مفیدی برای جامعه باشند.


رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هفت تیم از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این سفر از حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی مدارس دیشموک و چاروسا بازدید کردند.


وی گفت: در جلسه جمع بندی سفر نیز گزارش بازدید تیم های ارزیابی ارائه خواهد شد.


گفتنی است، در بازدید از مدارس چاروسا و دیشموک، صالحی رئیس بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان و سرهنگ بهمنیار رئیس بسیج فرهنگیان استان نیز که جهت برنامه های از قبل برنامه ریزی شده حضور یافته بودند با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، وی را در برخی مدارس همراهی کردند که از نکات قابل توجه این سفر بود.


معلمان، دانش آموزان و اولیا ازحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در مدارس چاروسا و دیشموک اظهار خوشحالی و شادمانی می کردند و به اذاعان آنان برای نخستین بار بود که بالاترین مقام آموزش و پرورش در فضایی صمیمی و آکنده از محبت و مهربانی با دانش آموزان و معلمان گفت و گو می کرد.

کد خبر 1239083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha