مسائل آموزش و پرورشی مناطق دیشموک و چاروسا زیر ذره بین ارزیابان استانی

دانشی از بازدید ارزیابان استان کهگیلویه و بویراحمد از مدارس آموزش و پرورش مناطق دیشموک و چاروسا خبر داد.

محمد دانشی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: بازدید ارزیابان استانی با هدف بررسی شاخص های آموزشی و پرورشی در قالب هفت تیم به مدت دو روز از مدارس آموزش و پرورش مناطق دیشموک و چاروسا بازدید و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت ها و اقدامات در سال تحصیلی جاری قرار گرفتند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این بازدید دو روزه 30 مدرسه مستقل در دیشموک و 40 مدرسه مستقل در چاروسا در مقاطع مختلف تحصیلی مورد بررسی قرار گرفتند.


وی به شاخص های ارزیابی اشاره کرد و ادامه داد: این شاخص ها بر اساس آخرین اطلاعات و دستورالعمل های وزارتی که در حوزه هر معاونت، در آموزش و پرورش وجود دارد، احصا شده و در این بازیدها مورد بررسی قرار می گیرد.


دانشی نسب خاطرنشان کرد: ارزیابی از مدارس در قالب 15 شاخص عمومی و اختصاصی و 70 زیر شاخص بیان کرد . 

 
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پس از این  بازدیدها ارزیابان با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه، معاونین و کارشناسان گزارش بازدید خود را ارائه دادند، گفت:  خوشبختانه مدیرکل که نگاه خاصی به مقوله ارزیابی در آموزش و پرورش به عنوان بازوی مهم نظارتی دارد، در جمع بندی گزارش بازرسان حضور یافت.


 دانشی نسب در ادامه، گفت: ارزیابی از مدارس با هدف اصلاح امور و توجه بیشتر به مسائل آموزشی و پرورشی در شهرستانها و مناطق با رویکرد جدید طی برنامه زمان بندی شده با قوت و قاطعیت دنبال می شود.

کد خبر 1239087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha