چینی ها رفتارشان را اصلاح می کنند/ در مورد جزایر سه گانه با کسی تعارف نداریم

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مورد جزایر سه گانه با کسی تعارف ندارد، گفت: چینی‌‌ها باید مواضع شان در مورد جزایر سه گانه را اصلاح کنند.

مصطفی میرسلیم در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بیانیه چین و کشورهای حاشیه خلیج فارس در مورد جزایر سه گانه گفت: با توجه به اینکه چینی ها نیازمند مواد نفتی از حوزه خلیج فارس هستند، بنابراین حرف هایی زده اند که خیلی عمق راهبردی ندارد، این حرف ها را قبول نداریم. راجع به جزایر سه گانه قبلا از این حرف ها زیاد زده شده است.

 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضع ما در مورد جزایر سه گانه قاطع است و در این زمینه با کسی تعارفی نداریم، اظهار کرد: درست است که ما نیز به چین نفت می دهیم ولی قضیه ما فرق می کند چرا که ما ناچاریم این کار را نسیه انجام دهیم و پولهایمان در چین می ماند و برگشت آن به ایران مشکل است و ناچاریم با تهاتر پیش برویم در حالی که با آنها کار ندارند چرا که تحت تحریم قرار نگرفته اند.

 

وی بیان کرد: ما در دنیا کاری می کنیم که تحریم ها را دور بزنیم و منافع خودمان را تامین کنیم. هر کشوری به فکر منافع خودش است.

 

میرسلیم تاکید کرد: چینی ها قطعا از مواضع شان بر می گردند و این نوع رفتارشان را اصلاح می کنند.

کد خبر 1239121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha