تکریم ارباب رجوع مهمترین مسئله در ادارات جهرم باشد

شعبانی گفت: مسئولان، مدیران و کارکنان تمام ادارات شهرستان جهرم باید خدمت به مردم و تکریم ارباب و رجوع را در تمامی مراحل و اقدامات خود مدنظر داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز دوشنبه (۲۱ آذر) در نشست با کارکنان فرمانداری ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه مردم به امید حل مشکلاتشان به فرمانداری مراجعه می کنند، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و راهنمایی صحیح به شهروندان باید از مهمترین رویکردهای کارکنان فرمانداری باشد.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه خدمتگذاری به مردم، مهم ترین وظیفه کارکنان دولت است که تنها با احساس تعهد و مسئولیت پذیری ممکن می شود، افزود: ارتقاء رضایت‌مندی مردم، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها است.

 

وی گفت: توجه به قانون، همدلی و تعامل همه جانبه کارکنان فرمانداری لازمه حل مشکلات است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم، پرداختن به حاشیه ها آفت اصلی خدمت عنوان کرد و تاکید کرد: نیاز است که از ورود به حاشیه ها پرهیز شود و در خدمت صادقانه به مردم تلاش خود را مضاعف کنیم.

 

شعبانی با بیان اینکه رفع مشکلات و توسعه شهرستان با تعامل و همدلی محقق می شود، بیان داشت: در این راستا آماده همکاری و تعامل دو سویه با تمامی دستگاه ها و ارگان های شهرستان جهرم هستیم.

 

فرماندار ویژه جهرم تاکید کرد: کارمند فرمانداری، ضمن رعایت کامل ادب و احترام باید با اقتدار مسائل و مشکلات را از طریق ادارات مرتبط تا حصول نتیجه پیگیری و کارها را به سر انجام رساند.

 

رئیس شورای اداری شهرستان جهرم در پایان گفت: مسئولان، مدیران و کارکنان تمام ادارات و همچنین فرمانداری باید خدمت به مردم و تکریم ارباب و رجوع را در تمامی مراحل و اقدامات خود مدنظر داشته باشند.

 

کد خبر 1239134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha