نظارت و بازرسی در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان

مقدم حسینی از توسعه خدمات در سال جاری که مبتنی بر سند تحول دولت مردمی خبر داد و افزود: نظارت و بازرسی مستمر در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در دستور کار اداره استاندارد بروجرد قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مدا مقدم حسینی امروز دربازدید از اداره استاندارد بروجرد، اظهار داشت: به صورت مستمر بر کالاهای مشمول استاندارد نظارت می شود.

 

وی افزود: در سال جاری ۵۱۱ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین ۵۸ بازرسی از تجهیزات تفریحی این شهرستان انجام شده است.

 

رییس اداره استاندارد بروجرد ادامه داد: یک هزارو ۳۹۳ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع در سطح شهرستان نیز صورت گرفته که در این خصوص اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع آوری نیز انجام گرفته است.


مقدم حسینی در خصوص نظارت بر اجرای فعالیت آسانسورها ادامه داد: ۱۶۵ گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ۶ ماهه اول سال جاری در شهرستان صادر گردیده که در این راستا ۱۱ مورد آسانسور بدلیل فقدان تاییدیه ایمنی پلمب شد.


رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: با توجه به سیاست های اجرایی و رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران در مبحث استانداردسازی خدمات در سال جاری که مبتنی بر سند تحول دولت مردمی است، بدین منظور از مرکز سالمندان بروجرد بازدید بعمل آمد و در ادامه این طرح بازرسی از مدارس، هتل ها، رستوران ها در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1239159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha