محفل انس با قرآن با حضور جوانان و نوجوانان در خنداب برگزار شد

محفل انس با قرآن و سینه زنی شهادت حضرت زهرا(س)، با حضور جوانان و نوجوانان در خنداب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام محمد صفاهانی، در این مراسم که امروز در دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی خنداب برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز و تاکید بر تبیین بیش از پیش آن در جامعه گفت: قرآن چراغ هدایت و راه سعادت بشریت است و همگان باید در مسیر قرآن برای ما تعیین کرده است گام برداریم.

 

امام جمعه خنداب در این مراسم که همزمان به هفته قرآن، عترت و نماز و ایام فاطمیه برگزار شد، افزود: تلاوت روزانه قرآن و توجه به معنا و تفسیر این کتاب نورانی امری ضروری است و جوانان و نوجوانان باید این مهم را در برنامه زندگی خود به عنوان یک اصل مهم قرار دهند.


وی به تاثیر کلام وحی در زندگی اشاره کرد و گفت: اگر انسان با قرآن مانوس شود از بدی ها دور شده و در مسیر ارزش های دینی و الهی گام بر می دارد.


این مقام مسئول اضافه کرد: جوانان باید با قرآن باشند قرآن بخوانند تدبر در قرآن و عمل در قرآن داشته باشند، چرا که سعادت ما در سایه عمل به قرآن است.


امام جمعه شهرستان خنداب ادامه داد: از جوانی باید با قرآن آشنا باشیم به دستورات قرآن عمل کنیم تا آینده درخشانی را برای خود و خانواده رقم بزنیم.

 

گفتنی است، روضه خوانی و سینه زنی در دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی از دیگر برنامه های این محفل نورانی بود.

 

کد خبر 1239195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha