جهاد تبیین و راه اندازی نهضت روشنگری  تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی جهاد تبیین در راستای مقابله با توطئه های دشمنان، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) ‌اسوه جهاد تبیین و افشاگری در برابر دشمنان دین خداوند است.

حجت الاسلام مهدی فاضلی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مکتب حضرت زهرا(س) اسوه سعادت دنیا و آخرت است.

 

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جهاد تبیین است، افزود: حضرت زهرا(س)، تبیین می کرد، روشنگری می کرد و بصیرت افزایی می کرد و در مسیرولایت مداری به شهادت رسید.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد:  حضرت زهرا(س)، با وجود مشکلاتی که برایش بوجود آمد، مانند اینکه جانباز شدند، خانه اش را آتش زدند و محسن ۶ ماهه ای را که در شکم داشت به شهادت رسید، اما بدون هيچ ترس و واهمه ای دست از تبیین بر نداشت.

 

حجت الاسلام فاضلی نیا با بیان اینکه جهاد تبیین به فرموده مقام معظم رهبری، سبقه 1400 ساله دارد، اذعان داشت: جهاد تبیین بر همه واجب است و لازم است آنچه را که حق روز و حق گذشته هست را تبیین کنیم.

 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین و راه اندازی نهضت روشنگری  تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار کرد: تنها با روایت درست و به هنگام وقایع می توان برجسته سازی های دشمنان ، دروغ پراکنی های انها و تیره و تار نشان دادن وضعیت توسط دشمنان مقابله و انها را خنثی کرد.

 

حجت الاسلام فاضلی نیا ادامه داد :از هر بُعد و منظری که به سیره و زندگانی حضرت فاطمه (س) نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که ایشان بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان جامعه ما و بلکه برای همه بشریت به شمار می‌روند، کما اینکه در کلام امام معصوم آمده که ام ابیها(س) حجت بر سایر معصومین(ع) است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که تأسی به سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه (س)، تضمین بخش سعادت ما در دنیا و آخرت است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) چه در زمینه همسرداری، مادری و تربیت فرزند و چه در زمینه ولایتمداری، دفاع از حریم امامت و ولایت و مقابله با جریان ظلم و باطل، بهترین اُسوه برای همه حق طلبان و حامیان جبهه حق هستند وامیدواریم که ما بتوانیم نه تنها در مقام حرف و سخن، بلکه در عمل به این الگوی بی همتا تأسی بجوییم.

 

کد خبر 1239203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha