تشکل های دانشجویی فعالیت های ارزنده ای در دانشگاه ها انجام دهند

آیت الله عاملی از تشکل های دانشجویی خواست تا با همکاری همدیگر فعالیت های ارزنده ای در دانشگاه ها انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با دانشگاهیان استان اردبیل، دانشگاه را مرکز عقلانیت جامعه دانست و گفت: اساتید دانشگاه باید به نحوی عمل کنند تا گره های ذهنی جامعه را باز کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به فعالیت های دانشجویان در دانشگاه های استان، از تشکل های دانشجویی خواست تا از جزیره ای عمل کردن دوری کرده و با همکاری همدیگر فعالیت های ارزنده ای در دانشگاه ها انجام دهند.

 

عاملی با اشاره به اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا، ادامه داد: در آینده نزدیک دانشگاه ها بهترین نقش را در هدایت جامعه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل صیانت از بیت المال را بسیار مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری با جنگ روانی دشمن مواجه بوده و آژانس های خبری دشمن اقدام به سیاه نمایی علیه کشور ما می کنند که در این خصوص نیازمند روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در سطح جامعه و به ویژه دانشگاه ها هستیم.

 

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام عبدالله حسنی نیز ضمن گزارشی از جو آرام دانشگاه های استان در حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: برگزاری جلسات مطالبه گری، تریبون آزاد، کرسی های آزاداندیشی و واکاوی مسائل اخیر کشور برای دانشجویان دانشگاه های استان برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه مقدمات برگزاری همایش ملی خانواده آرمانی در دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده و این همایش طی سالجاری برگزار خواهد شد، افزود: همایش ملی ایثار، جهاد و شهادت نیز در راستای کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل طی ماه های گذشته در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 

حسنی همچنین از تداوم سلسله جلسات اخلاق دانشگاهیان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دانشگاه های استان خبر داد.

 

گفتنی است در این دیدار روسا و معاونان فرهنگی دانشگاه ها، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و جمعی از اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل حضور داشتند.

 

کد خبر 1239213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha