قالیچه ای از دیدار تاریخی پاپ فرانسیس با آیت الله سیستانی به بلاسخارت هدیه شد

شیخ عبدالمهدی الکربلایی، قالیچه ای از دیدار تاریخی پاپ فرانسیس با آیت الله سیستانی را به نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق هدیه داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وکاله نون الخبریه، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، نماینده ولی فقیه در عراق، روز یکشنبه قالیچه ای را که مستند دیدار تاریخی پاپ با آیت الله سیستانی بود، به جنین هنیس پلاسخارت ، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق تقدیم کرد.

 

خبرنگار خبرگزاری نون گفت: شیخ عبدالمهدی الکربلایی قالیچه ای را بافته شده با تصویری از دیدار تاریخی مرجع عالیقدر دینی سید علی الحسینی سیستانی با پاپ فرانسیس را در سال 1390 به بلا سخارت اهدا کرد.

 

پیش از این نماینده سازمان ملل متحد در عراق روز یکشنبه وارد استانداری کربلا شد و طی آن با نصیف الخطابی، استاندار کربلا در ساختمان استانداری کربلا دیدار کرد.

 

نماینده سازمان ملل در کربلا به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف شد و در این زیارت در مراسم مذهبی نیز شرکت کرد.

 

وی پس از تشرف به حرم امام حسین(ع) و زیارت شهدای طف در پاسخ به سؤالی درباره برداشت خود از توصیه‌ ها، پیام‌ها و بیانات آیت الله العظمی سیستانی گفت که تصورش در هنگام دیدار با حضرت آیت الله سیستانی این است که پیام‌ها و توصیات ایشان فقط مختص عراقی‌ ها نبوده و مخاطب جهانی دارد.

کد خبر 1239217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha