رانندگان درون شهری و برون شهری کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن دیده شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رانندگان در طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده ظهر امروز (۲۱ آذر ماه) در نشست کمیسیون حمل و نقل بر توجه به وضعیت رانندگان محورهای درون شهری و برون شهری استان تاکید کرد و گفت: استان محور ترانزیت است و رانندگان استان در این شرایط باید مورد کمک و حمایت قرار گیرند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رانندگان از اقشار نیازمند هستند که باید در طرح نهضت ملی مسکن دیده شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه رانندگان در اولویت طرح نهضت ملی مسکن باشند، افزود: در شهر یاسوج با مشکل زمین مواجه هستیم اما در سایر شهرها مشکلی وجود ندارد و رانندگان می‌توانند برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

 

حاجی‌زاده بیان کرد: رانندگان نباید در این شرایط سخت افتصادی دغدغه مسکن داشته باشند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به درخواست رئیس اتحادیه کامیون ‌داران مبنی بر تامین امنیت کامیون داران گفت: طبق آنچه که پلیس استان ارائه کرده، سرقت بین راهی از کامیون‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته و استان از این جهت رتبه نخست کشور را دارد، هر چند امیدواریم با تلاش نیروهای انتظامی این آمار به صفر برسد.

 

وی بیان کرد: ناوگان مسافربری درون و برون شهری فرسوده است، به همین دلیل برای سرویس مدارس با مشکلاتی مواجه بودیم.

 

حاجی‌زاده در ادامه نشست از غیبت برخی مدیران از جمله راه و شهرسازی انتقاد کرد و گفت: در جلسات مدیران کل حاضر شوند و در صورت عدم حضور مدیران کل، جلسات برگزار نمی‌شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد آمار رانندگان ناوگان درون شهری و برون شهری استان را چهار هزار نفر عنوان کرد و گفت: اغلب رانندگان مشکل مسکن دارند که در طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار گیرند.

 

گفتنی است، در ادامه اختصاص دو درصد بهره مالکانه صنایع معدنی به حوزه راهداری و همچنین ساماندهی وانت بارها در استان مورد بحث قرار گرفت.

کد خبر 1239242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha