هزار و ۶۱ نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندان هستند

گرجی زاده با اشاره به جمعیت زندانیان جرائم غیرعمد گفت: در حال حاضر هزار و ۶۱ نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندان های استان اصفهان محبوس هستند.

«اسدالله گرجی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه جمعیت قابل توجهی از زندانیان استان اصفهان مربوط به پرونده های غیرعمد از جمله دیه، مهریه، چک و بدهکاران مالی است، اظهارداشت: خیرین تاکنون همکاری خوبی در آزادی زندانیان داشته اند اما تداوم این جریان و همچنین پیشگیری لازم و ضروری به حساب می آید.

 

مدیر ستاد دیه استان اصفهان افزود: در حال حاضر هزار و 61 نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندان های استان اصفهان محبوس هستند که بیشترین آمار مربوط به پرونده های چک بوده و مابقی در حوزه دیه و نفقه و مهریه است.

به گفته گرجی زاده، شرایط سخت اقتصادی و مشکلات پیش آمده در کشور منجر به خسارت های زیادی به معیشت و زندگی مردم شده که برخی در این شرایط در زندان محبوس شده و زندگی آنان دچار اختلال می شود.

 

وی ادامه داد: کمک به آزادی این افراد علاوه بر یک اقدام انسان دوستانه به خانواده و وضعیت اجتماعی آنان هم کمک می کند از این رو همکاری شاکیان و مشارکت خیرین لازم است.

مدیر ستاد دیه استان اصفهان از آزادی بیش از 600 زندانی جرائم غیرعمد خبرداد و گفت: این آمار از ابتدای سال تاکنون بوده که با کمک خیرین، صدور حکم اعسار، گذشت شاکیان و همکاری ستاد دیه رقم خورده و آنان به آغوش خانواده بازگشته اند.

کد خبر 1239271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha