پشتیبانی مالی از مسائل فرهنگی امری ضروری است

حجت الاسلام و السملیمن قریشی گفت: پشتیبانی مالی از مسائل فرهنگی امری ضروری است و دشمن برای کارهای ضد فرهنگی در دیگر کشورها هزینه های زیادی می کند لذا لازم است برای مقابله با هجمه های ضد فرهنگی دشمن هزینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با سیدمجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار کرد:  پشتیبانی مالی از مسائل فرهنگی امری ضروری است و دشمن برای کارهای ضد فرهنگی در دیگر کشورها هزینه های زیادی می کند لذا لازم است برای مقابله با هجمه های ضد فرهنگی دشمن هزینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه امیدواریم با رویکرد مثبت دولت فعلی بخش های فرهنگی کشور فعال تر شود، گفت: حضور سران سه قوه در جلسات شورا به مصوبات شورا ضمانت اجرایی می دهد. 

وی بیان کرد: حضور کمرنگ مسئولین ارشد استان یا فرستادن افراد رده دوم و سوم به جلسات سبب از بین رفتن ضمانت اجرایی جلسات می شود. 

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: سپردن مباحث فرهنگی ملی تحت عنوان مأموریت به استان ها سبب فعال تر شدن شورای فرهنگ عمومی استان ها می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به تاثیر فضای مجازی در فرهنگ سازی، اضافه کرد: قطع یقین غفلت در ساماندهی فضای مجازی و بهره مندی از این ظرفیت در فرهنگ سازی اثرات منفی بسیاری در این حوزه خواهد داشت.

کد خبر 1239290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha