آماده افتتاح و بهره برداری دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال  بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان در زاهدان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با مشارکت بنیاد ساخته شده و آماده افتتاح است که قرار با حضور نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به بهره‌برداری برسد.

«مصطفی بیک مداح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهدای گرگیچ در حاشیه کلانشهر زاهدان توسط مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان،معاونین استاندار ،  کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، امیر براهویی شهردار کلانشهر زاهدان، دکتر بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن استان، مدیران دستگاه های اجرایی استان و جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران استان و با استقبال پر شور نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهدای گرگیچ در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان زاهدان بصورت مشارکتی توسط بنیاد مسکن استان و شهرداری زاهدان با زیربنای 1650 مترمربع در سال 1400 شروع شده است که امروز افتتاح و به مورد بهره برداری رسید.

 

بیک مداح  یادآور شد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 1100 نفر در قالب 120 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 

وی افزود: دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دیگر نیز با مشارکت بنیاد مسکن استان ساخته شده و آماده افتتاح است و در هفته های آینده با حضور نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به بهره‌برداری خواهد رسیید.

کد خبر 1239306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha