آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه خود مصداق جهاد تبیین است

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شرف ماست، گفت: اگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه خود مصداق جهاد تبیین می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمدرضا میرشکاری» در کارگاه آموزشی جهاد تبیین با محوریت سیاست های کلی نظام اداری کشور و راهکارهای اجرایی نمودن آن بیان داشت: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّظله العالی)  بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

 

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که یکی از مصادیق جهاد تبیین روشنگری در خصوص خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد افزود : پروژه گازرسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین خدماتی است که به برکت این نظام مقدس اجرایی گردیده و در کنار این مهم آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه خود مصداق جهاد تبیین می باشد.

 

میرشکاری در تشریح آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی در استان گفت: هم اکنون 4 هزار و 60 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع   در 6 شهر از شهرهای استان پهناور سیستان و بلوچستان اجرایی و تعداد یکصد و 16 هزار و 794 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیده اند و این حالی است که عملیات گازرسانی به سایر شهرها با سرعت قابل توجهی در دست اقدام می باشد.

 

این مقام مسئول افزود : خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شرف ماست و با همه توان و تلاش برآنیم تا درحداقل زمان ممکن این موهبت الهی را به خانه هم استانی عزیزمان در تمامی نقاط استان برسانیم و یکی از بزرگترین معضلات و دغدغه های این مردم شریف که همان تامین سوخت مورد نیاز می باشد را رفع نماییم.

کد خبر 1239323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha