کارگاه مشاوره خانواده در کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» روستای خوی برگزار شد

حبیبی خویی گفت: با توجه به اهمیت نهاد خانواده و ضرورت توجه به این مهم، کارگاه آموزشی مشاوره خانواده توسط کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

ابراهیم حبیبی خویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به اهمیت نهاد خانواده و ضرورت توجه به این مهم، کارگاه آموزشی مشاوره خانواده توسط کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: این کارگاه آموزشی یکی از ویژه برنامه های مهم کانون «نور نبوی» است که با حضور کارشناسان ی مجرب در حوزه خانواده برگزار، و به سوالات خانواده ها پاسخ داده شد.

 

وی ابراز کرد: کارگاه مشاوره خانواده با موضوع نحوه برخورد پدر و مادر با فرزندان برگزار شد و در انتهای این جلسه هم، زمانی برای پرسش و پاسخ در خصوص مسائل مربوط به خانواده و همسرداری در نظر گرفته شد.

 

حبیبی خویی گفت: خوشبختانه در کارگاه آموزشی مشاوره خانواده استقبال خوب خانواده ها را شاهد بودیم و با توجه به اینکه در کنار این کارگاه، کلاس قرآنی برای کودکان در نظر گرفته شده است، در زمان برگزاری کارگاه آموزشی برای پدران و مادران، فرزندان آنها می توانند در کلاس قرآن شرکت کنند.

 

وی گفت: برگزاری اینگونه کارگاه ها موجب می شود تا خانواده ها با روش های صحیح برخورد با مسائلی که در حوزه خانواده وجود دارد آشنا شوند و در نتیجه رویکرد درستی را در برخورد با مشکلات در پیش گیرند.

 

کد خبر 1239352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha