توجه ویژه به برنامه ‌های فرهنگی از وظایف معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است

احمدی گفت: برای انجام هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی مدنظر دولت مردمی سیزدهم، لازم بود شرایط جدیدی رقم بخورد و نتیجه بررسی‌ها آن شد که با استفاده از همکاران درون مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بتوانیم تغییرات را اعمال کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری پیام احمدی روز دوشنبه (۲۱ آذر) در آیین تودیع و معارفه معاونین فرهنگی رسانه ای و توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کادرپروری و جانشین پروری از اصول اساسی همه سازمان‌ها است و بازنشستگی افراد بعد از ۳۰ سال خدمت نباید موجب خروج یک تجربه ۳۰ ساله از سازمان شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای انجام هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی مدنظر دولت مردمی سیزدهم، لازم بود شرایط جدیدی رقم بخورد و نتیجه بررسی‌ها آن شد که با استفاده از همکاران درون مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بتوانیم تغییرات را اعمال کنیم.

 

وی افزود: ورود افراد و نیروهای جدید به سازمان‌ها بدون آنکه نفرات قبلی به آن‌ها کمک کنند، کار بسیار سخت و دشواری است و تغییرات در مدیریت‌ها ایجاب می‌کند، از تجربه همکاران پرسابقه استفاده شود.

 

احمدی تصریح کرد: جا دارد از زحمات آقایان محمدی و نژاد حسینی که سال‌ ها در حوزه های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زحمت کشیدند قدردانی کنم و روزی که بنده این مسئولیت را پذیرفتم، با تلاش این همکاران، هیچ بحرانی گریبان‌گیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اُستان نبود و در جای تشکر ویژه از این عزیزان است.

 

وی تاکید کرد: خدا را شکر می کنم که جو همدلی و همزبانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار است و در شش ماهه گذشته پنج برنامه مهم توسط این همکاران با تلاش های شبانه روزی اجرا شد و کار و فعالیتی در این مدت بر زمین نماند.

 

خاطرنشان می شود: در این مراسم آقای شیروانی به سمت معاونت فرهنگی رسانه ای و خانم جوانبخت به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مصوب شدند که هر دو نفر از کارمندان داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند.

 

کد خبر 1239363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha