برگزاری کلاس کارگاهی سبک زندگی اسلامی  در دانشگاه فنی دخترانه کرمانشاه

دانشگاه فنی دختران استان کرمانشاه برای اساتید و دانشجویان کلاس کارگاهی در مورد چگونگی سبک زندگی اسلامی با نگاهی به جهاد تبیین و گام دوم انقلاب برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، تحقق سبک زندگی اسلامی یکی از ضرورت‌های اساسی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است. این امر خود مستلزم توجه جدی اندیشمندان مسلمان به موضوع سبک زندگی و راه‌های وقوع آن در فرد و اجتماع است.

 

براساس این گزارش ، یکی از مسائل مهم برای رسیدن به این امر توجه به مبادی و مبانی سبک زندگی اسلامی است؛ زیرا سبک زندگی اسلامی تنها با تحقق این مبانی واقع شده و دوام پیدا خواهد کرد.

 

همچنین، اهمیت پرداختن به مقوله جهاد تبیین در شرایط حساس کنونی ،همان طور که رهبر  انقلاب فرمودند :جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است و مهم آن است که هر کسی در این عرصه بتواند با اقدام و عمل به موقع و بهنگام و البته هوشمندانه، گام مناسبی در این راستا بردارد و در راستای اصلاح سبک زندگی و ترویج آموزه های اسلامی در این باره نباید از جهاد تبیین در بستر فضای مجازی غافل شویم.

 

گفتنی است ، دانشگاه فنی دختران در راستای همین  گام ها  برای اساتید دانشکده ودانشجویان به همت بسیج اساتید کلاس کارگاهی وسخنرانی درمورد چگونگی سبک زندگی اسلامی برگزار ودرمورد فرمایشات رهبری درمورد سبک زندگی تبادل نظری خواهند داشت البته بانگاهی به جهاد تبیین وگام دوم انقلاب است.

 

لازم بذکر است، در همین راستا چهار شنبه ۲۳ آذر ماه جاری ساعت ۱۳:۳۰ ظهر حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستادهماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه در دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه کرمانشاه در مورد سبک زندگی اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

کد خبر 1239379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha