مراسم حماسه ۹ دی در حسینیه ثارالله زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام ناصر از برگزاری مراسم ۹ دی به صورت مردمی و خودجوش خبر داد و افزود: این مراسم در زنجان ۸ دی در حسینیه شهدا به صورت مشترک با هیئت ثارالله برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر امروز در جلسه هماهنگی دهه بصیرت به فرمایشات رهبری در خصوص یوم اله 9دی اشاره و اظهار کرد: حماسه 9 دی از بی نظیرترن حرکت های مردمی با هدف حراست از آرمان‌های انقلاب و یادآوری این آرمان ها برای مردم جهان است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این حماسه یادآور بصیرت واقعی مردم است، گفت:  برنده واقعی در فتنه 88 مردم بودند که با حضور پرشور خود در حماسه 9 دی، پیروی خود از ولایت فقیه را نشان دادند.

 


وی با یادآوری اینکه فتنه های دشمن بر علیه ایران اسلامی از روزهای آغازین پیروزی انقلاب آغاز شد، گفت: مردم در برابر تمام این توطئه‌ مقاومت کردند و دست خدا همراه مردم بود.

 


این مسئول خاطرنشان کرد: در فتنه 88 اتفاقاتی افتاد که غیرت مردم به جوش آمد و در راهپیمایی متعددی همچون 13 آبان سال 88 این فتنه را محکوم کردند و روز 9 دی به صورت خودجوش سیلی محکمی بردشمنان زدند.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به‌ حماسه این روز و ضرورت یادآوری این روز، جهاد تبیین و روشنگری که رهبری بر حقایق واقعی تاکید دارند حماسه 9 دی برای ما دارای اهمیت است چرا که هر زمان در تبیین واقعیت کوتاهی کردیم صدمه دیدیم.

 


وی با بیان اینکه مراسم ویژه ای برای این روز پیش بینی شده است که میثاق دوباره ای با ارمان های انقلاب و رهبری خواهد بود، افزود: تبیین جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه انقلاب در پیش بینی و مهار فتنه و بصیرت بخشی، معرفی جایگاه ولایت فقیه، تبیین ابعاد فتنه 88 و شیوه های دشمن در براندازی نرم و معرفی کانون های فتنه، استفاده از حماسه 9 دی برای تبیین نقشه های دشمن واستفاده از ظرفیت فضای مجازی برای روشنگری این حماسه اهم اهداف برنامه های حماسه 9 دی است.

 


وی افزود: صدور بیانیه با موضوع دهه بصیرت توسط دستگاه های اجرایی و ادارات، دعوت از همکاران با خانواده برای شرکت در مراسم، فضاسازی مناسب در ادارت، نصب بنر 9 دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بخشی از برنامه‌های این دهه است.

 


حجت الاسلام ناصر با یادآوری اینکه از 9 تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است، گفت: استفاده از ظرفیت روحانیون برای تبیین دهه بصیرت در مساجد، توزیع پوستر، استفاده از ظرفیت فضای شاد، تولید برنامه در صدا و سیما،  دیدار با خانواده شهدا و فضاسازی در مدارس از دیگر برنامه های این دهه است.

 


وی از برگزاری مراسم 9 دی به صورت مردمی و خودجوش خبر داد و افزود: این مراسم در زنجان شب جمعه در حسینیه شهدا به صورت مشترک با هیات ثارالله برگزار خواهد شد. و مشابه همین برنامه در تمام شهرها برگزار می شود.

کد خبر 1239388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha