کانون مساجد یک نهاد مردمی مؤثر برای ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی است

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دوری از سبک زندگی اسلامی و اهل بیتی منجر به گرفتاری برخی از افراد در دام دشمنان شد و باید تلاش کرد تا این مهم در جامعه نهادینه شود و سبک زندگی اسلامی نهادینه شود و باید کانون مساجد در این بخش وارد عمل شوند.

حجت الاسلام  حسین صادقی فر  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تحقق سبک زندگی ایرانی، اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و دینی اثرگذار است و با توجه به این مساله مهم می توان بسیاری از مشکلات را از بین برد.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: حرکت در مسیر اولیای الهی و اهل بیت مساله مهمی است که تاکیداتن فراوان بر آن داشته ایم و هرگاه توجه به اهل بیت و زندگی اهل بیتی و اسلام مورد توجه قرار گرفت سعادتمندی حاصل شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکید بر در مسیر اهل بیت و قرآن بودن از تاکیدات موکد دین اسلام است و در مسیر تحقّق سبک زندگی اسلامی و اهل بیتی، نقش بی‌بدیل و ویژه‌ی مساجد قابل توجّه است و نباید این مهم فراموش شود.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دوری از سبک زندگی اسلامی و اهل بیتی منجر به گرفتاری برخی از افراد در دام دشمنان شد و باید تلاش کرد تا این مهم در جامعه نهادینه شود و سبک زندگی اسلامی نهادینه شود و کانون مساجد به عنوان پایگاه مهم و یک نهاد مردمی مؤثر در ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی وارد عمل شده و در این بخش تلاش کند.

 

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا افزود: امروزه کانون مساجد کانون مهمی برای حضور فعال جوانان و نوجوانان است و باید در این راستا با استفاده زا توان اندیشمندان و نخبگان و افراد اثرگذار بر دل و جان نسل جدید رسوخ کنیم.

 

وی یادآور شد: سبک زندگی ترکیبی از رفتارها و آداب است که نوع زندگی انسان است و با توجه به اینکه اسلام دین جامعی است و دستورات آن تمام بخش های زندگی انسان را دربرمی گیرد و متاسفانه امروزه هجوم فرهنگ غرب در زندگی ها جامعه را با چالش مواجه کرده است.

کد خبر 1239453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha