با گفتمان‌های دینی می‌توان نوجوانان و جوانان را با فرهنگ فاطمی آشنا کرد

سلیمی،گفت: گفتمان های دینی یکی از تاثیر گذارترین روش گفت‌وگو و بیان مسائل، مشکلات و آسیب های اجتماعی و آشنا سازی نوجوانان و جوانان و بانوان با فرهنگ فاطمی در جامعه است.

پیمان سلیمی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان،گفت: فاطمه زهرا(س) یگانه بانوی بزرگ اسلام است كه شناخت حقیقی ابعاد وجودی این سرور زنان دو جهان تنها در عهده ائمه اطهار(ع) و از طریق كلام معصومین(ع) امكان پذیر می باشد.

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه،افزود: مناسبت‌های ملی و مذهبی فرصت مناسبی برای تبلیغ چهره به چهره و پاسخگویی به شبهات دینی و سئوالات اعتقادی دانش آموزان است و با استفاده بهتر از ظرفیت های تبلیغی، معلومات دینی و فرهنگی جوانان ارتقاء یافته و آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی کاهش پیدا می کند.

 

سلیمی، تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام فاطمیه به همت مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان با همکاری اتحادیه با محور برپایی محافل انس با قرآن و بیش از ۱۰۰ برنامه در مؤسسات و خانه‌های قرآن ویژه ایام فاطمیه در حال برگزار شدن است.

 

وی گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی فاطمه شناسی، برپایی محافل انس با قرآن و جلسات ختم سوره‌های منتخب از برنامه‌های شاخص مراکز قرآنی استان در ایام فاطمیه بوده است.

 

سلیمی، اظهار کرد: ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم همچنین تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه(س) ، گرامیداشت رشادت‌های بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا(س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام(ص) هدف و رویکرد برگزاری این برنامه‌ها است.

 

کد خبر 1239507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha