پیام آوران ایثار ظرفیتی برای انعکاس پیام ایثار و شهادت در دنیا هستند

حجت الاسلام هاشمی، گفت: پیام آوران ایثار در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و..پیام آور ایثار هستند و امید است در سایه این ظرفیت ها بتوان پیام ایثار و شهادت را به گوش دنیا رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۲۲آذر)، در مراسم معارفه پیام آوران ایثار اظهارداشت: امید است همکی با همکاری و همدلی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه امام علی(ع) به ورزش سفارش می کند، افزود: جسم سالم در بدن سالم است و با توجه به ظرفیت های ورزشی در مجتمع ایثار امید می رود امید است شاهد نقش آفرینی ایثارگران در مسابقات ورزشی و کسب مقام در جایگاه های ورزشی در سطح ملی باشیم.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به آغاز به کار پیام آوران ایثار گفت: این افراد در عرصه های مختلف ورزش، فرهنگ، اقتصاد، سیاست، علم و... پیام آوران ایثار هستند.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: امید است با استفاده از این ظرفیت ها بتوانیم پیام ایثار و شهادت را به گوش دنیا برسانیم.

 

گفتنی است، در پایان کبری حافظی به عنوان رئیس دفتر پیام آوران ایثار و علی شهبازی به عنوان نایب رئیس دفتر پیام آوران ایثار معارفه شدند.

کد خبر 1239550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha