وقوع ۸۲ هزار تصادف در سطح فارس در هشت ماهه ابتدای سال جاری

حبیبی گفت: در هشت ماهه اول بالغ بر ۸۲ هزار تصادف را شاهد بودیم و این یک اعلام خطر است و در این مدت بیش از ۹ درصد از فوتی ها را کاهش دادیم ولی یک فوتی هم برای ما سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی، امروز چهارشنبه (23 آذر) در مراسم افتتاح طرح زمستانی دستگاه های امدادی و انتظامی فارس گفت: طرح رزمایش انتظامی، خدمات و ترافیکی از امروز آغاز می شود.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: همه ما آماده خدمات رسانی به مردم عزیز استان فارس و کسانی که از استان فارس در زمستان 1401 عبور می کنند هستیم.

رئیس پلیس فارس با یادآوری این مطلب که برای اینکه تسهیل در عبور و مرور و ایمنی و وسلئل نقلیه در تمامی معابر شهری و برون شهری را داشته باشیم، تاکید کرد: ما در این راستا و هدف اول همه توان خدمات رسانی استان را پای کار آورده ایم و پلیس در نقاط مختلف برای ارائه بهترین خدمات استقرار کامل دارد.

وی با اشاره به اینکه خارج از این هفت واحد استقراری در گردنه 22 پاسگاه را در همین موقعیت ها با افزایش تجهیزات فعالیت می کند، افزود: 500 نفر پرسنل ستادی و تحت امر بالغ بر 70 گشت عملیاتی در طرح انتظامی، ترافیکی و امدادی فارس حضور خواهند داشت تا شاهد آرامش و آسایش مردم در جاده ای باشیم.

حبیبی گفت: در هشت ماهه اول بالغ بر 82 هزار تصادف را شاهد بودیم و این یک اعلام خطر است و در این مدت بیش از 9 درصد از فوتی ها را کاهش دادیم ولی یک فوتی هم برای ما سنگین است و از فوتی هم بگذریم افرادی که آسیب می بینند دارای مشکلات متعدد می شوند و همه ما دنبال کاهش تلفات و جراجات در تصادفات هستیم.

بر اساس این گزارش در ادامه، عبدالهاشم دهقان، با اشاره به اینکه این طرج برای آسایش و آرامش مردم در نظر گرفته شده است، گفت: در این طرح به عنوان خدمتگذاران مردم فعالیت حواهیم کرد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس اضافه کرد: واحدهای امداد و نجات جاده ای در این طرح در کنار هم فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: ارتقا ایمنی عبور و مرور مهمترین موضوعی است که در این طرح پیگیری می شود.

کد خبر 1239638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha