نشست روشنگری و بصیرتی در کانون «علی اکبر (ع)» روستای سرچاه برگزار شد

خسروی چلوی گفت: نشست روشنگری و بصیرتی با حضور جوانان عضو کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» باحضور نوجوانان و جوانان در مسجد جامع روستای سرچاه شهرستان اردل برگزار شد.

مصيب خسروی چلوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نشست روشنگری و بصیرتی با حضور جوانان عضو کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» باحضور نوجوانان و جوانان در مسجد جامع روستای سرچاه شهرستان اردل برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» مسجد جامع روستای سرچاه شهرستان اردل ادامه داد: بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان و ارتقای سطح اخلاق و معنویت در جامعه امری مهم برای تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی است.

 

وی ابراز کرد: این نشست ها با موضوعات بصیرتی، پاسخگویی به شبهات دینی، احکام، موضوعات روز در کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» مسجد جامع روستای سرچاه برگزار می شود.

 

خسروی چلوی گفت: نشست روشنگری و بصیرتی با استقبال قشر جوان و نوجوان در توسط کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» و با همکاری هیئت امنا مسجد جامع روستای سرچاه برگزار می شود.

 

وی افزود: پیوند نسل جوان و نوجوان با فضای معنوی مساجد، افزایش سطح آگاهی دینی، تبیین مباحث و ارزش های دینی برای این قشر از اهداف برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی در کانون «علی اکبر (ع)» روستای سرچاه است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» مسجد جامع روستای سرچاه شهرستان اردل به نقش تاثیر گذار نشست روشنگری و بصیرتی در تبیین مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و روشنگری و بصیرت افزایی برای قشر جوان و نوجوان اشاره و تصریح کرد: تربیت نسلی آگاه یکی از وظایفی مهمی است که نهادهای فرهنگی و اجتماعی و دینی باید در راستای این امر تلاش کنند.

 

کد خبر 1239643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha