گلستان ۱۱ دی میزبان همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری/ ۵ مقاله برگزیده ارائه می شود

خواجه شاهکوهی گفت: همایش بین المللی تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری (۱۱ دی) با ارائه ۵ مقاله برگزیده ملی در استان گلستان برگزار می شود.

علیرضا خواجه شاهکوهی امروز (چهارشنبه 23 آذر) در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد استانی اولین همایش بین المللی تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری به عنوان پنجمین همایش کشوری به منظور تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری در زمینه های مختبف دفاعی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود.

 

رئیس ستاد استانی همایش بین المللی تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری گلستان با بیان اینکه تاکنون اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در حوزه های مربوط به دفاع به صورت کامل انجام شده بود و برازندگی خوبی هم داشت، افزود: حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اندیشه های مقام معظم رهبری نیز باید به درستی تبیین شده و نشر پیدا کند تا بتوانیم از الگوها و مدل هایی که مقام معظم رهبری ارائه می کنند استفاده کرده و به سطح بهتر و بیشتری از میزان توسعه دیافتگی در زمینه های مختلف دست یابیم.

 

رئیس دانشگاه گلستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان ادامه داد: این همایش در سطح کشور برگزار می شود که تا کنون هزار مقاله از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه کشوری ارسال شده است که 110 مقاله آن از استان گلستان است.

 

خواجه شاهکوهی با بیان اینکه یکصد و 25 مقاله برای سخنرانی در سطح استان ها پذیرفته شده است، گفت: از این تعداد، 5 مقاله مربوط به استان گلستان است که در همایش استانی ارائه می شود.

 

وی اظهارداشت: استان گلستان نسبت به استان های دیگر در جریان برگزاری این همایش و فراهم کردن مقدمات آن بسیار عالی درخشید و دانشگاه و مراکز تحقیقاتی و آموزشی استان پای کار بودند و سپاه و دستگاه های اجرایی نیز به شهم خودشان کار کردند.

 

رئیس ستاد استانی همایش بین المللی تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری گلستان، زمان برگزاری این همایش در استان گلستان را 11 دی اعلام کرد و گفت: این همایش با حضور مهمانان کشوری و استانی، اهالی علم و قلم و فعالان و پژوهشگران حوزه های فرهنگی و اقتصادی در دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1239672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha