تمهیدات راهداری لرستان برای ارائه خدمات زمستانه

شیروانی با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات برای ارائه خدمات زمستانی، گفت: ۳۸ تیم راهداری در جاده های استان لرستان مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مرتضی شیروانی امروز مراسم  آغاز طرح زمستانه راهداری استان لرستان، اظهار داشت: راهداری استان تمهیدات لازم را برای خدمات زمستانی انجام داده است تا با آمادگی کامل در این فصل به مردم خدمت رسانی کند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: ۳۸ تیم راهداری همزمان با آغاز فصل سرما و پیش بینی بارش برف و باران، در جاده و گردنه های برفگیر استان مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم است.

 

وی ادامه داد: تیم های راهداری با استفاده از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در قالب ۳۸ تیم در ۳۸ پایگاه جاده ای لرستان مستقر هستند تا با آمادگی کامل در این فصل به مردم خدمت رسانی کند.

 

شیروانی افزود: هم اکنون نیز با توجه به آغاز فصل زمستان و هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در مناطقی از استان، تمام گشت‌های عملیاتی راه و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آماده باش می باشند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان  با اشاره به وجود ۱۵۰ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی لرستان گفت: ۵۰ نقطه حادثه خیز با امکانات محدود و حداقل اعتبار، بهسازی و حذف شد اما حذف مابقی این نقاط نیازمند عزم ملی و تخصیص اعتبار ویژه است.

کد خبر 1239710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha