دشمن  به دنبال بی دولتی در ایران/ عده ای وطن فروش، گرای دارایی های معنوی را به دشمنان می دهند

صفار هرندی با تحلیل مسائل اخیر کشور گفت: قرار بود سیاست‌های اقتصادی حذف ارز ترجیحی، گشایشی ایجاد کند تا اینکه این فتنه رخ داد مسئولین دنبال پیشرفت اقتصادی هستند و مقدمات این مهم فراهم شده و دشمن این موضوع را فهمیده لذا به دنبال بی دولتی در ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدحسین صفارهرندی، چهارشنبه(23 آذر) در همایش تبیینی تشکل های انقلابی فرهنگیان استان با مروری بر فتنه سال 88 و حماسه 9 دی مردم در شکست این فتنه گفت: دشمنان با اوضاع رصد کشورمان، در جلسات خود می گفتند دل بستن ما به کف خیابان در ایران یک دلبستن خیالاتی است و ماجرای ایران به این ترتیب به نفع ما نخواهد شد

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ادعاهای دشمن مبنی بر روی میز بودن همه گزینه ها، اظهار کرد: آنان گزینه های مختلفی از جمله نظامی را تجربه کرده و با اقتدار نظام در عرصه های دفاعی دارد، این گزینه از دستور کار آنها خارج شد و نیروهای مسلح ما ضمن افزایش قدرت بازدارندگی خود آمادگی های لازم در برابر دشمن را نیز دارند که فاغلگیر نشوند.

 

 

وی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه کشورمان با هدف از پا انداختن و مستاصل کردن ایران، آن را بهترین راه توسل از نظر دشمنان علیه کشورمان دانست و تصریح کرد: نه فقط دشمن که متأسفانه خیانت کارانی از داخل با گرا دادن به دشمن وطن فروشی کردند لذا اقدامات دشمن راهنمای داخلی دارد و دلیل کارآمدی برخی از حربه های دشمن همین است.

 

 

صفار هرندی با بیان اینکه برخی مسائل خجالت آور است زیرا طرف گاهی معاون وزیر بوده و امروز گرداننده شبکه ایران اینترنشنال است؛ ادامه داد: نماینده‌ مجلس در آن طرف کشور کشف حجاب کرد و صحبتی هم از او نیست لذا دشمن با راهنمایی های خائنین دست به تحریم زد.


 

وی با اشاره به اینکه دشمن در ارزیابی های خود به این مسئله رسیده بود که دشمن به این آسانی ها عوض نمی شود و به اصطلاح براندازی جواب نمی دهد؛ ادامه داد: دلیل نخست را انسجام بین مردم به واسطه پایبندی به مسائل عقیدتی به خصوص فرهنگ شیعی دانسته بودند و به نظر من ولایت و محبت به اهل بیت که حتی اهل سنت و اقلیت های مذهبی ما هم به آن ملتزم هستند و اکسیر محبت اهل بیت (ع) ایرانیان را به هم پیوند داده و انسجام ملی از این راه بیشتر از هر چیزی از این راه حاصل می شود.

 

 

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مشکلات عراق، فاصله میان مذاهب اسلامی است اما انسجام، مودت و محبت بین اقوام ایرانی اجازه اخلال به دشمن نمی دهد و اقوام ایرانی هیچگاه داعیه تجزیه طلبی نداشتند و همه اقوام ساکن در ایران، ایران را وطن خود می دانند و عناصر سیاسی و آلوده به پول های سفارت خانه ها دنبال آن هستند.

 

 

 وی با فزودن اینکه دومین نکته از نظر دشمنان، ارتباط وثیق میان مردم ایران و رهبری است؛ به خطبه های نمازجمعه 29 خرداد 88 توسط مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: کلام رهبری و ولی خدا و نائب امام زمان آنقدر نافذ است که حتی افرادِ در تقابل با ایشان را هم تحت تأثیر قرار داد لذا دشمن می گوید این زبان گویایی که می تواند مردم را به خط بکند و در انسجام عمومی مردم اثرگذار و پیوند میان اقوام مختلف را تحکیم می کند، بنابراین به دنبال تضعیف این مرجعیت رفت.

 

 

صفار هرندی اظهار کرد: مجله تایمز آن سال تصویر مقام معظم رهبری را منتشر کرد و نوشت «نبرد آیت الله» و توصیف او از حضرت آیت الله خامنه ای برای ما افتخار است، ادامه داد: کسی را که حتی در وصف دشمن اینگونه است برخی از هرزه گویان در خیابان ها شعارهایی علیه ایشان سر می دهند زیرا آنها با یک آدم معمولی طرف نیستند بلکه با یک دشمنی طرف هستند که به عمق دارایی آنها زده و نابودشان کرده و پروژه های آنها را ناکام گذاشته و دشمن می گوید وی تنها رهبری در خاورمیانه است که مردم حاضرند برای او از جان خود بگذرند.

 

 

وی تأکید کرد: در کنار آن هرزه گویان، خیل عظیمی در داخل و خارج کشور جان خود را برای ایشان قربانی می کنند و این برای دشمن قابل تحمل نیست و دو دستور از همان زمان در صدر اقدامات غرب است که یکی برهم زدن انسجام داخلی مردم و آنان را با عناوین مختلف به جان همدیگر انداختن است و انسجامی که مایه افتخار ما بوده و هست مانند تیری است که در چشم آنان فرو می رود و می خواهند کاری کنند که محلات یک شهر به جان هم بیفتند و گاهی بهانه هایی هم پیش می آید.

 

 

صفار هرندی کم حجابی ها را یکی از این بهانه ها دانست و گفت:  شهید سلیمانی چقدر خردمندانه با فهم اینکه مراقب باشیم از این طریق در بین ما رخنه نکنند و به جان هم نیندازند گفت آن دختری هم حجاب ندارد دختر ما است و بالاتر از این رهبری فرمودند، اشکال او {فرد کم حجاب}ظاهری است و این مواجهه دلسوزانه و حکیمانه با مسائل برای ما درس آموز است که حتی ناهنجاری ها را از نگاه دیگری ببینیم.

 

 

وی تصریح کرد: نبض اصلی جامعه در دستان فرهنگیان می زند و اگر زمانی مدرسه فیزیکی تأثیر نخست را داشت؛ امروز فضای مجازی مدرسه بسیار گسترده تری است که در آنِ واحد میلیون ها معلم به بچه ها چیزهایی را یاد می هد و این فضای پالایش نشده مصیبت بزرگی است که همه چیز در آن هست از جسارت به خدا و انبیای الهی تا ترویج مسائل بی ناموسی و تعلیم وطن فروشی و چگونه کشور را به آتش کشیدن، لذا فاضلاب را باید تصفیه کرد.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مخالف فضای مجازی نیستیم زیرا حماقت است اما چه کسی گفته ول و شلخته مواجه بشویم؟ تا می خواهد سیاست های مصلحانه ای بکار گرفته می شود جنجال به پا می کنند.

 


وی با بیان اینکه دشمن می خواهد عمود خیمه را بزند و می داند کار آسانی نیست؛ ادامه داد: آخرین ارزیابی دریافت شده {از وضعیت دشمن} این است در دو، سه روز پیش در کشور بلژیک اجتماعی داشتند و در آنجا به جان هم افتادن و همدیگر را کتک می زدند و گوش مردم به حرف مشتی اراذل نباشند و مطالعه کنند و ببینند آنهایی مدعی جمهوری اسلامی هستند هنوز به جایی نرسیده دارند یکدیگر را قلع و قمع می کنند.

 

 

صفار هرندی تصریح کرد: آنان می گویند یکی از مشکلات مان این است رهبر نداریم و پسر شاه پهلوی در بین هواداران خود معروف است که به دنبال منافع شخصی و عیش و نوش و هرزگی است.

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها، اسرائیلی ها و شرکای آنها زمانی می گفتند جایگزین جمهوری اسلامی بشویم و نظام مطلوب غرب را در ایران پیاده کنیم؛ افزود: اما امروز به این برآورد رسیدند که نمی توانند نظامی را در ایران جایگزین کنند لذا ایده امروزی دشمنان ایران بی دولتی در ایران است البته مدتی در عراق و یمن و سومالی و لیبی و... تجربه کردند.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی بی دولتی باشد دشمن خیالش آسوده است که جریان مقابل با سیاست های او وجود ندارد و یا تضعیف شده است؛ او می خواسته در خاورمیانه 40 کشور جدید شکل بدهد اما امروز با دماغ سوخته گزارش می دهند به هیچ یک از خواسته های خود نرسیدیم و ناکام ماندیم و علت ناکامی آنها پیوستگی بین مردم و وجود عمود خیمه است.

 


وی با بیان اینکه دشمنان دنبال جایگزین کردن دولت در ایران نیستند زیرا نمی توانند بلکه بی دولتی در دستور کار غرب است؛ تصریح کرد: آنان می گویند امروز ثبات به نفع محور مقاومتی است که مرکز آن تهران است لذا بی ثباتی و بی دولتی و هرج و مرج  در دستور کار است آن وقت طرف چقدر باید احمق باشد که نامه می نویسند و بیانیه می دهند و با آن طرف هم افزایی می کند و در زمان جنگ هم نقاط حساس کشور را به دشمن گرا می دادند.

 

 

صفارهرندی با بیان اینکه این منافقین و وطن فروشان، در زمان جنگ آنگونه به دشمن گرا می دادند و امروز دارایی های معنوی ما را لو می دهند و می گویند اگر می خواهید غالب شوید این شخصیت ها را بزنید و دشمن مدرسه و دانشگاه را به هم می ریزد؛ اظهار کرد: آنان با این کارها خودزنی می کنند.

 

وی با اشاره به فتنه اخیر گفت: قرار بود گرانی حاصل از حذف ارز ترجیحی که هر ماه چند درصد از نرخ تورم را کاهش می داد گشایشی ایجاد کند تا اینکه این فتنه رخ داد اما اتفاقات خوبی در اقتصاد کشور می افتد و ما را از وابستگی به مسائلی که باعث فشردن گریبان مان بود آزاد می کند؛ تأکید کرد: کاش بچه های ما بدانند دغدغه اصلی اداره کنندگان کشور این است آینده آنها بهتر از الان باشد و مسئولین دنبال این هستند کشور به پیشرفت برسد و مقدمات این مهم فراهم شده و دشمن این موضوع را فهمیده است و می خواهد نگذارد این اتفاق بیفتد.

 


 

 

کد خبر 1239730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha