حمایت از شرکت های تعاونی دانش بنیان در اخذ تسهیلات/ ۱۰ میلیارد ریال پرداخت می شود

خواجه مظفری گفت: شرکت های تعاونی دانش بنیان در استان گلستان در موضوع اعطای تسهیلات، پشتیبانی و حمایت ویژه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسینعلی خواجه مظفری امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال در راستای حمایت از طرح های دانش بنیان، تعاونی های که متقاضیی استفاده از تسهیلات هستند می توانند از خدمات ویژه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون بهره مند شوند.

 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: شرکت های تعاونی دانش بنیان می توانند با تخفیف ویژه 30 درصد در صدور ضمانت نامه تا سقف 10 میلیارد ریال با دریافت سفته بدون وثیقه ملکی استفاده کنند.

 

خواجه مظفری تاکید کرد: شرکت هایی می توانند از این طرح بهره مند شوند که به صورت تعاونی و دانش بنیان باشند.

 


وی با اشاره به مزایای بسیار زیاد ثبت و تاسیس شرکت تعاونی و حمایت های مادی و معنوی دولت در این بخش، اظهار داشت: شرکت های تعاونی تنها بخش خصوصی هستند که حمایت دولتی به نام وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی دارند.

 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ایجاد هماهنگی، حمایت های تسهیلاتی و ارائه امکانات لازم  به تعاونی ها را از وظایف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: شرکت های تعاونی تنها تشکلی هستند که می توانند به صورت منسجم و هدفمند امورات اقتصادی را انجام دهند که در این مسیر از حمایت دولتی بهره می گیرند.

 


وی افزود: اولویت ما مردمی سازی اقتصاد به خصوص در مناطق روستایی مدنظر است که از نمونه های موفق آن می توان به تعاونی های مبل عطاآباد اشاره کرد که به نحوی توانستند با همکاری افراد دارای تخصص و مشاغل همگن، به صورت شرکت تعاونی فعالیت اقتصادی خود را در عرصه ملی به نمایش بگذارند.

 

 

کد خبر 1239735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha